Späckvecka

Det känns som om det har varit en fullspäckad vecka! I fredags var det ju valborg, satt ensam barnvakt åt lillebroren, men det var inte så länge, mamma och M kom hem runt halv åtta, så då gick vi till elden runt åtta. Jag vann på lotter, en toffelblomma vann jag! Så nu har jag två fina blommor i mitt rum^^ Jag vinner aldrig på lotter nästan, så det var roligt. Antar att det dröjer kanske 5-10 år tills nästa vinst.. Haha!

Igår var jag hos min älskling, vi gjorde inget särskilt, det var muwsigt att bara vara.. Läste vidare på Aldrig Fucka Upp, fan att jag aldrig blir klar.. Min nya målsättning är att läsa minst ett kapitel per gång jag är där.
Fortsatte dessutom med Club Dead imorse. Den vill jag också bli klar med. Det är något konstigt med TrueBlood böckerna, för visst är de bra, men man tappar driften och suget att läsa dem efter ett tag. Så nu tar jag tag i mitt läsande helt enkelt! Är sugen på att läsa the Hunchback of Notre Dame också, men det får vänta tills alla andra är avslutade xD

Var ute hos pappa idag också, hämtade ridbyxor som svärmor får låna på torsdag, och min tävlingskavaj som jag tänkte sälja, men jag insåg att jag fortfarande kan ha den, så jag behåller helt enkelt den för eventuella framtida tävlingar^^

A&L är här nu. De har varit i Malaysia i tre veckor, så de kom över och visade lite bilder därifrån. Får mig att längta till Egypten ännu mer!

Då var det alltså ny månad, och debut för "Månadens lista". Min lista över vilka jag skulle vilja träffa behövs redigeras och fyllas på, så den får jag skjuta upp, och månadens lista blir över något kanske lite tråkigt, men ändå. Min lista över favoritskådespelare. Men den får utgöra ett eget inlägg!

Puss och Kram Cykelram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback