Värdelös

Hej på dig. Typ jag själv eller möjligen nån ensam stackare som hittat hit!
Jag har blivit sämst på att uppdatera den här bloggen. Den skulle kunna ha att göra med att jag typ inte har min egen dator längre, och att jag flyttar omkring mellan Värmdö och Söderort. Nu har jag börjat vara mer hemma hemma faktiskt, så jag ska försöka bli bättre nu när jag har fått in en fastare dagsrutin.

Jag tänker inte bry mig om att fylla i glappet sen sist för det har nog inte hänt särskilt mycket.
Funkade på dressyrcupen som StKS höll på Runsten förra helgen. BRA JOBBAT av alla. Nu visade vi allt JoK-arna hur en tävling SKA hållas^^ Fick iofs sköta renhållningen, men det var helt lugnt, då fick jag ju se alla ekipagen :)

Nu då, så gör jag praktik på Skärgårdens Rid och Friskvårdscenter sammanvävt med Gustavsbergs Ryttarsällskap. Stalltjänst+klubbsysslor, vilket är rätt kul. Har börjat komma in i det ordentligt nu, vilket är roligt. Trevliga handledare har jag också (varav en är Amy Lees dubbelgångare :O ) :) Det är synd bara på den här jävla SNÖN som kommer tillbaka hela tiden... REGN och snålblåst vill jag ha så att den här skiten försvinner snart!

Näe nu ska jag gå upp och äta lite middag, lägger upp lite bilder senare :)

Puss och kram cykelram

Kommentarer
Postat av: Tormodtirill

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-03-29 @ 11:19:12
URL: http://tormodtirill.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback