Helg

I fredags blev det 19347 friska steg! Då är de förstås inklusive de steg jag gick när jag var hos Myran, så då blev det fram och tillbaka mellan stallet och Svartbäcken eftersom jag alltid måste missa den där dumma anknytningsbussen...

Det gick bra i bägge stallen, men det tog ett tag innan jag äntligen kom hem. Hemma åt jag middag och kollade på Let's Dance finalen :) Tack Gode Gud att Willy åkte ut och inte var med i finalen, då hade jag gjort razzia mot tv4-huset! xD
Sen åkte jag till Micki och sov hos honom, och igår kväll följde jag med på hans fasters 50-årsfest :)
Det var trevligt, My lovade att följa med mig till käftis på torsdag och hjälpa mig med att se till att jag får tandreglering, det här kommer liksom inte sluta bra annars...

Sen blev det upp tidigt imorse, såg till att inte vara hemma för sent igår kväll. Hopptävling på GuRS, stod och öppnade/stängde dörren mellan ekipagen. Lagom roligt, min underarm blev lite överansträngd. Känsligt det där... Det blir till att smörja in med zon och linda inatt, så får vi hoppas att det blir bättre tills imorrn.
Det vart liksom lite taskig kommunikation ett tag med ifall folk skulle ha rosetter eller inte när de red ut, och vilka som skulle ha. Det blev dubbla budskap, men det blev nog rätt i de flesta fall. Jag tycker iofs att när det är clear round så borde alla få, ioavsett hur det går. Bortsett från de som hoppar på omstart, det är förståeligt att inte de skulle ha, vilket Cissi sa att de skulle, med det fick de inte. Äh spela roll, det blev så bra så det där!

Nu sitter jag och kollar på Lotta på Bråkmakargatan, den är så skön! Jag älskar delen när det är påsk! Snacka om att man får starka vårkänslor när det är alldeles soligt och fågelkvittrigt och påskkärring-igt! :D

Lägger snart upp bilder! Puss och Kram cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback