Minneslucka 2

Tja nu var det ju ett tag sen jag skrev. Igen. Jag sitter ju vid datorn rätt ofta, men jag har inte känt nåt sug på att skriva nåt här. Det kanske bara är när jag sitter som nu, djurvakt ännu en gång!

Jag ska tänka efter vad som har hänt sen sist... Jag går på jobbcoaching om jag inte har skrivit det, jag kan ha gjort det, minns inte riktigt xD nu står det mellan praktik på Gurs (vilket jag måste ringa om idag), eller söka jobb som hästskötare på Börjedals Gård, där jag gick på ridläger en gång för typ 11 år sedan. Men problemet då är att det ligger utanför Sala ungefär, så det blir till att flytta i så fall, så vi får se om det blir aktuellt.

Annars är det fortfarande SLU-sök som är prio-1, och körkortet förstås! Övningskörde för första gången på flera veckor härom dagen, första gången i snö, lite halvläskigt, men det gick bra. Höll på att åka i diket, men jag räddade det. Men tydligen gick det inte lika bra för någon annan som hade hamnat i diket på precis samma ställe. Det betyder alltså att jag var bättre än en redan körkortsinnehavande^^ hehe.

I slutet av november var jag med HannaPanna, Knet, Micki och Kurre på erotikmässan. Inte lika roligt som jag hade trott, men helt okej. Vi köpte en snopp-bakform till Elin i julklapp och bakade en fin kaka med strösselpubishår och vit glasyr på toppen^^ Dessutom tog jag mod till mig och skaffade piercing i ögonbrynet, vilket också var trevligt!

Nu börjar det bli lite långt va? Jag ska försöka bättra mig!

Puss på er //Hectåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback