Yoga?

Funderar på om vi kanske borde skriva upp oss på ett yogapass? Så man kan få rensa hjärnan och träna samtidigt? Ser inte fram emot tentan på måndag annat än att den ska vara över och att vi ska få tentafika. Min tur att bjuda Ardente (:
Näe tenta och allt annat ska få komma ut processerade och mer hanterbara...

Längtar tills Egypten, att få bara slappa.. Och veckan när vi kommer hem också faktiskt, för då blire bläck, bland annat.

Idag har vi haft glöggfika här hemma. Folk är alltid lika... påfrestande. Alldeles för många och alldeles för få som man faktiskt känner. Nog för att man kan ta sig i kragen och försöka vara social, men å andra sidan.. Näe det ligger inte för mig. Inte just nu i alla fall.

Jag, Liny och Elin har spelat RockBand i källaren istället, himla kul, var alldeles för länge sen Xboxet var här :p
Ohh vad mer, jag har ätit sushi idag! Särskilt som man får höra det hela tiden av en viss någon som äter det jätteofta och det finns inte i Skara! :o Tyvärr var det inte så gott som jag hade föreställt mig. Det var tyvärr ganska dåligt tillagat/gjort eller vafan man nu säger om sushi... Jaja. Om inte annat har jag bestämt mig för att bege mig över till den gröna sidan av tallriken. Ska ha en övergångsperiod dock där jag tar slut på det jag har i frysen. Men sen får det vara nog.

Um.. vad mer? Var ute och körde idag också, gick så bra så^^ Den där bilen växer för mig faktiskt (:

Näe nu ska jag sova om jag ska upp och åka ner till Skara igen imorrn förmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback