"Världen är så stor, så stor..."

...Ah, jo tjena. MY ASS.

Kan folk bara sluta känna varandra! Det börjar bli lite jobbigt xD Kan man få känna någon ifred utan att ha en koppling till någon annan man känner? Näe, det är tydligt det.

Någon mer kommentar har jag inte förutom att det börjar bli lätt frustrerande. Jag känner att jag bor i ett för litet/folktomt land. Å andra sidan trivs jag nog rätt bra i Sverige.. Men ändå. SLUTAAA.....

För övrigt så är det ju BondeOnsdag idag! Och denna onsdag uteblev Ardente pga spel och tvätt. Kändes konstigt :/ Men tydligen kändes det konstigt utan mig också den gången jag var i Stockholm.
Hur som helst så börjar det bli oliiiidligt spännande nu! Jag tror att det bara är ett eller två program kvar. Nästa kommer jag hinna se hemma - förutsatt att inte tågen krånglar - men efter det måste jag försöka ragga dator och se på hotellet :o eller vänta tills jag kommer hem! :o :o :o :o

Och slutligen så har jag äntligen klippt luggen av mig! Sköööönt! Om jag inte vore så lat så skulle jag ta en bild :p så istället slår jag på halv 8 hos mig, och gör kväll :)

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback