Vansinnigt hög mysfaktor

Mina penicillinpiller är på 1g, dvs typ stora som fotbollar ungefär... Jah! Det här ska nog gå! Med saft kan man lösa det mesta! Om inte annat kan jag göra limevatten.. xD Det bara funkar inte med bara vatten :/

Nu har Ardente och Sandra knatat hem till sig, och jag har krupit upp i soffan igen med datorn i högsta hugg! Och detta kan jag för en gångs skull göra med fullgott samvete, för idag har jag nämligen både hunnit med att vara på vårdcentralen och fixat penicillin, skrivit sista tentan för terminen som jag tror blev godkänd, tentafikat - ofcourse - och gjort färdigt pbl-en (någon kortfattad, men dock). Sen har jag, A och S haft julmys med sönderslagning och ätning av pepparkaksskyffet, de sista lussebullarna och julklappsbyte. Tyvärr fanns ju inte boken inne sist jag var på sf, men den skulle komma innan jul. Tyvärr hinner inte jag hämta den innan jul så jag hoppas den ligger kvar efter nyår.. :) Sandra fick en mössa att värma sig om öronen när hon är ute och åker skidor, jag fick ett Nemialbum <3 och Ardente skulle som sagt få boken The Werewolf's Guide to Life. Men eftersom den inte fanns, så fick hon ett rim istället och skulle försöka lista ut vad det var. Sandra ville inte tala om vad det var, hon ville hålla henne på alster, men jag tyckte det var orättvist så tillslut gav jag med mig ;) Hoppas hon tycker om den, jag tyckte den var himla rolig att bläddra i, i alla fall :)

Näe så nu ska jag inte göra någonting av värde innan det är dags för andra fotbollen och sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback