Tentamen i DO0017

Nu är tentan gjord. Var typ en av de första som lämnade in, om jag faktiskt inte var den första?
När jag lämnade in hade Ardente och Sandra tydligen bara kommit halvvägs. Totalt skrev Sandra 9 sidor medan jag skrev... 4? 3-4 typ? Och jag tyckte ändå att jag hade svarat på allting. Hur kan man skriva 9 sidor? Ni är ju helt galna... xD

Jaha, men nu är det i alla fall över. Jag trodde den skulle vara mycket värre. Sen tog vi som traditionen bjuder en fika med Cecilia :) Mysigt! Nu sitter jag och funderar över lunch, och sen ska jag börja titta på PBL-frågorna innan jag knatar ner till gymmet vid 3 för att möta Sandra och inviga mina nya dojjor och bracker ;)

puuuuusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback