Skara Kitchenscissors Massacre

Idag ryker luggen! Och eftersom min sax är alldeles för fet så lånar jag en av Sandra till Bonde. Blir bra när någon kan se på också och varna en när det börjar bli för.. snett eller kort eller på annat sätt fel. Däremot känner jag inte till statusen på den saxen, den kanske är astrubbig? Men den kommer vara smidigare än min i alla fall... xD

Sitter och trycker i mig mer falukorv och smalspaghetti. Ska förrådet ta slut så ska det! Har dessutom inga pengar att köpa mat.. Världens gulligaste moster tyckte dock inte att jag skulle sälja mig så hon skickade en slant <3 :)

Håller tummarna för att pengarna räcker till hyra och allt annat, och sen ska jag ju ha pengar till nästa bläck :o hoppas Elins närvaro kan dra ner på priset. Annars får jag väl diska av det... Och sen får jag äta majsbröd och nudlar tills pengarna kommer i slutet på januari xD

Näe nu ska jag äta klart sen ska jag gå och fika hos Sandra E och Rosie som båda fyller år idag. Sen måste jag bort till ICA igen och skicka tillbaka paketet från Sweden Rock som var helt fel vara.. : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback