No, this can't be happening

Ännu en gång har jag märkt något illa smyga sig på. Har varit täppt i näsan ett par dagar nu, och nu börjar det ömma i halsen - igen. Jag kan inte riktigt tycka att det är okej. Jag hade hellre tagit nästäppa och snor än ont i halsen. Jävla SKIT. Hoppas det är borta tills på torsdag :(

Imorrn är det Lucia, och dagen till ära har vi ledigt (instuderingstid för tentan) så då passar vi såklart på att gå upp halv 8 för att gå och titta på luciatåget i U-huset. Hur frisk får man bli, egentligen?

Sitter och laddar filmen Home på youtube som Andy länkade mig för ett par veckor sen men som jag inte orkade vänta på att den skulle ladda. Så har jag suttit i en timme och väntat på den och den har hunnit ladda halvvägs, dvs 45 minuterish. Så inser jag att jag inte har ändrat till HD. Arrgh! Där var den timmen åt helvete. Så det var bara att ladda om från början, och då är den förstås långsammare. Så här sitter jag nu och försöker döda tiden tills ungefär 2/3 är klart. GUD vad värdelöst det känns. Och ingen choklad eller nåt annat mumsigt finns hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback