Monoton

Ett bra ord för att sammanfatta dagen. Eller tja.. Början var väl. Äh den var inte rolig men den flöt förbi. På rasten bjöd jag flickorna på pepparkakor som jag kristyrat våra namn på :P omnomnom!
Sen fick vi veta att vi ska odla bakterier. Själv tänkte jag se hur bra jag har diskat min stekpanna, och sen har jag hjälp Sandra att topsa handtagen och knapparna på en cykel på gymmet. Vem vet, det kanske inte ens blir något för att de är spritade efteråt?

Eftermiddagen gick över tiden med virusföreläsning. Asså jag ville verkligen bara skjuta skallen av mig efter första timmen! Herregud vilken tråkig människa. Det var ju ingen relevant fakta heller? Virusinfektioner kan inte botas. No shit...

Sen gick jag och Sandra på gymmet. Visst var vi effektiva men det kändes liksom som resten av dagen. Monoton. Men känner lite från igår i alla fall. Och känns bra att ha höjt till 15 till 20kg på en maskin, och från 6 till 8kg på en övning, och att kunna springa längre och lite fortare. Mm det blir nog bra det här.
Nu-middag! Dessutom ska jag rita en cellcykel också^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback