Frimärken

Finns det något äckligare? Har nyss suttit och slickat på 12 stycken på mina och Ardentes julkort som vi skrev igår. Lyckligtvis hade jag redan 8 med klister hemma. Men när ska de egentligen sluta med de där vidriga papperslapparna och införa endast de med färdigt klister på???

Den här dagen dedikerar jag till Egyptenresan. Har bokat tvättid till fyra så jag kan tvätta det som behöver tvättas som jag vill ha med mig, och så ska jag gå ner till förrådet nu när jag har kladdat klart här, och hämta resväskan så jag kan lägga fram och börja packa ner :)

Sen måste jag handla lite grejer, och sen blir det plugg med Ardente. Både PBL och inför tentan som jag fortfarande inte är helt säker på vad den kommer att innehålla.. Måste hitta bakteriepapprena också.. Bajs.

Börjar bli dags för en ny lista också, eller hur? Ska fundera ut ett ämne tills senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback