Månadens Lista - Augusti

Det blir kort mellan Juli och Augusti-listorna
men vem bryr sig, egentligen?
Den här listan handlar om den road-tripen
jag planerar att göra i USA
efter uni-examen

Jag Ska:

-> Köpa en Ford Mustang a 1964
-helst metallic turkos/blå, cab
-denna ska ta mig runt landet
-> Åka till State of Washington
- besöka Forks, staden i Twilightböckerna
- besöka Seattle och Phoenix
städer som finns med i Twilight
(kom igen, man måste få ha någon form av mani,
tyvärr har alla andra också just denna...)
-> Åka till L.A.
-just för att det är L.A.
-Hollywoodskylten
-Broadway
-Walk of Fame
-Tatuering på L.A. ink?
-> Åka runt i Californien
-> Åka till San Diego
-hälsa på min kusin som bor där
-> Disney World
- vad annars?
-> Grand Canyon
-helst flyga över
-> Besöka en ranch
-> Åka till Miami
-Miami Ink (kanske)
-> New York, Washington DC
- varför inte?

Det finns massor att se och göra i USA, det här är bara de saker jag absolut verkligen vill göra, sen får vi se. Någon som har förslag på häftiga platser och coola saker att göra?

PussOchKramCykelram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Harry Potter World?? :O

2010-09-22 @ 22:22:31
Postat av: La Liga

Brilliant site. Cheers.

2011-01-20 @ 15:28:13
URL: http://la-liga.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback