Elinormos

Idag är jag överkörd av en ångvält, ett tåg, översprungen av tusen vilda hästar och sliten i stycken av en hungrig björn.
Red Klara igår med A.K och Julia, vi red ut. Med mjukisbyxor och en hård obekväm sadel. Snacka om att jag är mörbultad. Bättre blir det inte av att man är pollenallergisk och förkyld. Hela dagen har varit vad jag gissar känns som ett migränanfall, slut i hela kroppen, ont i huvudet, och svullen i hals, näsa. Muwsigt. Inte något.

Har i alla fall både bestämt tid för privatlektion för a.k. nästa torsdag, ska bli roligt! Och tid för att åka ner till Skara. Tråkgubben ville inte jobba en helg. Okej det förstår jag, det skulle nog inte jag heller vilja göra... Men ändå. Det skulle ha varit så mycket smidigare, nu måste vi ju åka bajståg bajstidigt bajslänge. Fram och tillbaka! Uuuuusch.
Har dessutom avbokat mitt besök hos käftis, ringer dem om ny tid senare. Ska ringa fredde von D först, så kanske jag struntar att gå på O.C över huvud taget. Vi får se.

Idag skulle mamma ha haft plastparty, men eftersom både jag och henke är sjuka och bara en hörde av sig så skjuter hon på det. Jag har bestämt mig för att jag ska nog ta extrajobb på Tupperware när jag bor i Skara, för då kan jag ju göra det kvällar och helger när jag inte pluggar, det är ju perfekt!

Juste, Rebecca hade klarat teorin till grönt kort, så nu blir det till att grooma i helgen! Hoppas jag mår bättre tills dess. Ska överdosera Kan Jang och Ibumetin så löser det sig av sig självt.

Näe hörrni, det blev en sen jävla kväll igår, släpandes på det där jävla fittskitriset (ursäktar ödmjukast för språket) till majbrasan. Så nu ska jag byta om och sätta mig framför Äntligen Hemma och sen hoppa ner i snarkofagen!

Puss och Kram Cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback