På dåligt humör...

Inte i tisdags och onsdags då jag fick träffa mina underbara tredjedelar, varav den ena lilla Tage fyllde 19 bast :)Vi såg One missed call som egentligen var rätt värdelös, och så låg vi och snackade dynga. Muwsigt som vanligt :)

Igår, onsdag, fick jag med mig tjejerna och gjorde min andra tatuering i ordningen, tribal hästen, blev supersnygg!



Däremot idag har jag känt mig på dåligt humör mest hela dagen... Jag undrar om det beror på antingen att jag nu i princip konstant har ont i mina axlar, och att det sätter sig på psyket, eller om det är för att jag går in i nån pre-PMS på nåt sätt. Antagligen är det en kombination av båda. Jag känner bara att det mesta idag har gått emot mig och att jag inte orkar mer. Vill bara lägga mig under en sten tills allt ordnat sig utan mig.

Stampes pappa: "Om du inte kan säga något snällt, så säg ingenting alls."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback