Släpkort nästa^^

Idag har jag varit på skolan och lämnat böcker, hämtat kängor och hjälm, samt lämnat in sista matteuppgiften, visat film för Pettson och pratat betyg med steven. Blir bra det där. Kommer ha typ 19,9 i meritpoäng ungefär, bara för ett enda vg i projektarbete som inte går att byta bort.

Backade nämligen runt ett hörn (dvs in mellan ett par staketstolp på gräsvolten) med Renées bil och gamla hästsläp, för att få mvg i basmaskin. Vi filmade och så visade jag upp det idag. Det var superkul :P lite trixigt är det, särskilt som för det första är det gropig grästerräng, för det andra så låste sig släpets hjul efter ett tag, bromsarna var lite osmörjda, men så har det där släpet stått i typ 2, 3 år kanske. Jag siktar på att ta släpkort på en gång, det vore så mycket smidigare än att behöva göra om uppkörning och allt sånt efter ett tag, för att inte tala om vad det kostar...

Näe nu ska jag kolla på tv.

Puss på magen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback