Blandgodis

Idag har jag lite olika saker att säga.

För det första så satt det en tant på bussen igår som hade något med sig i en påse, och det luktade ungefär som sopor fast med en sån "twist" att man liksom förstod att det faktiskt var någonting som hon hade tänkt äta. Eww...

För det andra har jag kommit fram till att ett ämne som jag inte får MVG i är inte ett ämne som är värt att ta över huvudtaget.



För det tredje; Vilken OTROLIGT fin dag det har varit idag! Har varit ute och kört Myran med Amanda och Curry, det var jättemysigt! :)

Och för det fjärde, det står en husvagn vid Kristinero som ser ut som om den är helt FYLLD med saker och som om den ska sprängas när som helst. Haha jag tycker den ser rolig ut^^ och ful är den.

Nu ska jag ta en dusch och sen kanske göra lite matte. Idag och imorgon fm borde räcka, sen ska jag till Upplands Väsby för provkörning och arbetsintervju (misstänkt i alla fall).

Skepp och Hoj, Korvmoj!

//Hector

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback