Skäms på mig!

Fan vad dålig jag har blivit dålig på att blogga!

Fredan på Harrys var ju lite speciell, folk var först trötta och sen fulla, så det blev inte mycket av den helgen. Banditfest ikväll som jag gärna hade gått på, men vill vara pigg imorrn liksom.
Har haft massa körning den här veckan som vanligt, har varit roligt, känner verkligen hur jag har utvecklats som kusk, och att jag utan tvekan är biten inom den här grenen. Vi har kört mycket dressyr och precision med lite olika ekipage. Igår och idag har vi kört msv bana på en för liten volt, men det gick bra. VI ÄR GRYMMA! Idag körde vi med marsvinsparet, dom är så jävla söta! Men man tror inte att dom där små söta djuren kan vara så otroligt starka! Man är typ tvungen att bända loss hängerna från tömmarna för dom ligger på så mycket!
Imorrn blir det samma bana med storparet. Ewa körde russparet och skulle bjuda på glass för varje nedriven boll. Det blev 6 nedrivna bollar och 3 felkörningar så det blir mycket glass!

Nu sitter jag och Liny och spelar igenom lite gamla blandskivor som jag bränt ihop för hur länge sen som helst, lite roligt. Sen ska vi brassa loss på Alter Bridge och laga lite krubb. Morsan har dragit till Gävle hela helgen så det blir vi två :P

En sista uppdatering; MIN SNYGGING KIRRADE KÖRKORTET! :D (dvs jag kan få skjuts när och vart jag vill. Nästan. Eller? ;) puss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback