Nähe? You DON'T say...

Som vanligt när jag är sjuk så brukar mamma komma hemsläpandes på nån tidning för tjejer/yngre kvinnor. Mm den här gången blev det SOLO, och okej vi känner en journalist som arbeter där, så det var ju kul i och för sig. Men jag gillar inte såna tidningar!! Särskilt inte för att de till 90% består av reklam, Reklam och åter REKLAM!! Reklam med retuscherade tjejer med konstiga sminkningar och miner, och skitkonstiga kläder, eller typ smink för flera hundra spänn. Härligt!
Aja, jag bläddrar igenom skiten och kommer fram till våran kompis hälsospalt. Och där får jag syn på något som får mig att bara vilja springa rakt in i väggen eller ännu hellre, slå den som "kom fram till detta" mellan ögonen.
"Det som i Hollywood anses vara den nya, mest revolussionerande dieten någonsin." Ja men då tror man väl som vanlig dödlig att det ska vara nåt i stil med att skippa nån del ur kostcirkeln som vanligt. Men näe då! Det här är nytt, fräscht och helt OTROLIGT!!! 5-punktsmetoden:
--> Ät 5 mål om dagen
--> Alla måltider ska innehålla 5 ingredienser (whaaat? Fan spelar det för roll?)
--> 25 minuters motion per dag
--> En fuskdag i veckan



VAD FAN ÄR DET HÄR FÖR HYCKLERI!?!? Det är ingen jävla underdiet! Det är vanligt sunt förnuft, och typ det enda egentliga vettiga som funkar om man ska gå ner i vikt! Inget jävla trams om vad man får och inte får äta.
Jag blir så trött.....

Kommentarer
Postat av: Sara

HECTOR! har du msn?

2009-03-05 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback