Kusk!

Jag har inte suttit vid burken sen i måndags. Vad är det med mig?

Har kört häst hela veckan på NUM, bl.a. kört precisision idag, jag och Ronja byggde en egen bana, den var jätterolig! :)
Har kört lite dressyr, fotat hästarna och haft tävlingsteori. Ewa som skulle på landslagsträning i Skåne i helgen erbjöd oss elever att för en gångs skull få följa med på resan. Men så är det nåt vajkalle på lastbilen så hennes sambo och hans polare ska med, och då blir det bara en plats som jag kan ta. Jag kände inte riktigt för att åka ensam elev... Dessutom har jag ett skriftligt svenskaarbete samt munlig presentation som ska göras nån gång nästa vecka, en slutrapport som ska skrivas och vara klar på fredag tills vernissagen, plus att hela nästa vecka ligger det både engelska och kemi samtidigt i princip varje dag. Så det får bli att jag sitter hemma hela helgen och gör den skiten istället. Men men, man måste prioritera lite liksom. Det får helt enkelt bli Nordiska Mästerskapen i Danmark v. 19 och hoppas på att lastbilen fungerar helt och hållet tills dess...

Men angående tävling... Ewa och Madde har kommit överens om att jag ska få ställa upp i lagserien med Myran i maj!!!!
:D:D:D:D:D
Och så ska jag få ta med myran både på lektionerna på skoltid men också få ta privatlektioner för Ewa! Känner jag mig favoriserad eller? Näe... Lite kanske ;)

Superlycklig Hectåre (som dessutom fulländar det hela genom att vara hos sin Micki <3 älskar dig )

Kommentarer
Postat av: S

KUL!

2009-03-16 @ 11:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback