Inte mycket långt kvar...

...till studenten! :D Var och hämtade ut mössan och prylarna idag! Har även varit på skolan och betalat Ewa för grönt kort, och hämtat ut fysikboken. Skulle hämta ut studentskivebiljetter också, men ingen med såna var där idag så måste åka ut imorgon också. Bajs också, jag som hade tänkt åka ut till värmdö, men men. Det är väl bara att fortsätta skjuta upp skiten eftersom jag har två andra ärenden att se till i stan. Fast det får jag ta på påsklovet.

Mössan är i vilket fall supersnygg, men varför i helvete satt inte den gröna krokarden på, på en gång? Nu blev ju jag tvungen att byta den själv, och hur bra gick det liksom? Åt helvete, skiten bara böjde sig, så det fick bli halvfäst och sen använda superlim! Härligt hur man pajar grejerna det första man gör... Äh men den sitter där nu, och det ser helt okej ut :P Måste bara hitta på nåt bra med håret, öronen tränger sig som vanligt ut genom håret och ger mig en sån där härligt nördig look..

Var i stallet igår och skulle både köra och klippa Myran, men Madde segade och hörde inte av sig, så det slutade med att jag kom till stallet vid 1130 och hon kom 3 timmar senare. Då hade jag ju kunnat kört en långtur innan dess. Tack så mycket. Rakad blev han i alla fall, så vi får hoppas på att hastigheten ökat lite tills imorrnbitti då jag tänkte dra ut och köra.

Här är två bilder på mina snyggingar :)

  Enhörningen Myran :)

Mössan :)   

Kommentarer
Postat av: Pulkki

ursäkta?

vart är bilden på mig?

2009-04-01 @ 02:03:49
URL: http://pulkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback