Helg!

Äntligen är veckan över och det gick bättre än jag trodde till slut.
Kemiprovet gick bra till en viss del, men eftersom fokus låg på hur man räknar och jag inte hade lärt mig det, så spelade det ingen roll hur mycket jag kunde om resten, utan blev helt enkelt tvungen att använda mig av exemplen i boken och det drog ner hela skiten till ett G. Skitfult, jag vet, men nu får jag fan ta det, för jag orkar verkligen inte göra det senare på ett omprovstillfälle för att få ett högre betyg, då är jag hellre nöjd med att jag klarade det bara.
Förutom kemi så har vi gjort klart projektarbetet och det känns otroligt bra! Klart så har jag faktiskt inte gjort helt helt helt klart med tanke på att jag bara har kört Yrpa med vagn EN gång och hon uppenbarligen inte är säker att köra helt själv, men skitsamma, det är ungefär samma sak. Vi kommer dit snart, så en vit lögn får fan skolan klara av.

Fredagen fick avsluta veckan på HBJ med Hanna och Kenneth, sen kom Micki och då drog dom (Kenneth var trött). Jag skulle träffa min gamla lågstadiekompis där också, men hon kom senare och dom hade förat på polsk importsprit. Resultatet var rätt uppenbart, men det gör inget för min del, vi klarar av en nykter träff snart i framtiden hehe ;)

Fredag lördag fick sedan spenderas hos Micki, och vi såg klart alla avsnitt av The Big Band Theory säsong 2, förutom det sista :P

Nu sitter jag här på morgonkvisten, kunde inte sova längre... Ska åka till Myran med Liny och köra och möta Olivia så ska vi ut tillsammans med de små djuren :) fast egentligen är det bara min häst som är liten..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pulkki

Big Band Theory?!!!

ursäkta?

2009-03-26 @ 08:34:20
URL: http://pulkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback