En jävla soppa

Det är precis vad den här veckan har varit! Och än är den inte över hörrni!
Engelska och kemi samtidigt, jag vet inte hur det är med er, men jag kan i alla fall inte dela mig i två delar. Lyckligtvis behöver vi inte vara på kemitimmarna, bara vi klarar av provet på torsdag, dvs imorgon eftermiddag. Har inte gjort något alls. Eller, vi har ju labbat för ett par veckor sen, jag har skrivit rapporten, och t.o.m. gjort ett par frågor i boken. Men jag har inte gjort nån kemi den här veckan.

Armen är bättre nu i alla fall (Klurix hjälpte mig att spränga muskeln på underarmen i fredags), och har gjort klart allt till projektarbetet. Det som gäller nu är att få dit planschen imorgon. Lycka TILL mig själv!

Nu har jag precis kommit in, varit ute på stan, shoppat loss lite, alltid lika roligt när man har pengar och hittar nåt man är sugen på. Hittade äntligen en studentklänning! På Oasis London i gallerian. Om någon annan köper en likadan skiter i, ah det skiter jag ju iofs i, men om någon i 3an på Berga skulle köpa den som studentklänning, då är det fram med geväret igen som gäller. Har jag förstått i alla fall. Man kan inte vara klädd som någon annan. Det går bara inte! Hysteri!!


Träffade Micki en snabbis, han hade gjort teoriprovet, men det gick som för Sara, typ precis på gränsen. Men jag håller tummarna för att uppkörningen imorrn går bättre, och att han klarar det nästa gång <3 Älskar dig lilla snutterutteplutteskruttegullegullegull!!! Eller nåt. Hahahaha min skrutt är du iaf. Och min giz.

Och sist men absolut Inte minst; VÅREN ÄR HÄR! :D Man blir liksom alldeles lycklig när solen skiner, endorfinerna bara sprutar omkring i kroppen! För att citera Häst-Malin: "Vad händer i kroppen på våren när solen kommer fram igen? Jo, då reagerar hypofysen i hjärnan, som utsöndrar endorfiner, och FSH som drar igång brunsten." a.k.a. nu jävlar brudar ska solen se till att vi blir kåta!

Pussochkram, från en tatueringssugen hectåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback