140 spänn för ingenting?

Ja men visst, här slänger vi ut 140 spänn på vc-besök för att ta reda på om man går omkring med Nikkis streptokocker. Vi börjar med att läkaren är 10 min sen med att släppa in mig, tar ett halsprov, så får jag gå ut igen och vänta 5 minuter för att sen få veta att jag bara har en vanlig virusförkylning. Självklart blir jag glad av det, jag känner mig faktiskt bättre idag till och med. Men 140 spänn, var det värt det? Ja, om jag hade varit sjuk på riktigt. Men nu? I helvete heller. Give me my money back!!

Läste ut boken igår också, den var verkligen grym! Definitivt ett must-read! Den skulle nog göra sig skitbra som film! Med bra producent och regissör uppenbarligen.

 

Bortsett från det så fortsätter den konstanta Micki-abstinensen, och så satt jag och mamma och kollade på House igår. Det var en jättegullig vovve där som sörjde sin husse när han dog. Nästan så man själv började böla. Vilken tur att man har 100% kontroll på sina känslor.. xD

Idag så kom mail från Hermods, så det blir till att försöka sätta igång med fysiken helt enkelt. Jippie oj vad glad jag är över det. INTE. Bajs... Äh jag överlever nog. Jag är frisk om ett par dagar.

Puss på era söta små rumpor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback