New Moon och studentbilder!

Idag kom mina studentbilder :) helt okej, men varför fick vi inte bilden med alla avgångselever? Ska ringa Sv. Skolfoto imorrn och be dem skicka en, för jag ska fanimej ha den! Det borde de ju inte kunna neka oss! :O

Om 170 dagar är det dags för New Moon premiären! Och om jag har samma tur som förra året så är det smygpremiär dagen innan som man kan vara riktigt snabb på att boka. Jag och Nikki kommer garanterat att se den i alla fall, och jag struntar fullständigt i på vilken biograf vi får tag i biljetter, bara vi får tag i det! :D Här är i alla fall trailern till den, fattar ni hur bra den kommer att bli?! Jag har en skön känsla av att den nya regissören Chris Weitz är bättre än den tidigare Catherine Hardwicke^^

THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON trailer


Kramar från en riktigt glad och lycklig Hectåre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback