Härliga sommar!

Äntligen kom solen och sommaren! Jag har åkt ut till världens underbaraste skärgård där jag till skillnad från alla Svenssons som kommer ut under midsommar, faktiskt bor. Nu för tiden bor jag i och för sig inte hemma hos min pappa längre, jag bor mer hos min "vid-behovs-mamma". Det är supermysigt här^^
Vi drar ut på ridturer, badar med och utan hundar, pysslar hemma i huset och äter gott.

Midsommar spenderades hos hennes föräldrar och vi har ätit hur mycket goda saker som helst, tårtor och jordgubbar och allt möjligt. Men konstigt nog känner jag fortfarande ett starkt behov av jordgubber, Jordgubbar och ännu mer JORDGUBBAR!! Och amerikanska pannkakor^^ Ska göra det när jag kommer hem tror jag. Imorrn ville Hannapanna att jag skulle komma och sova hos henne, och med tanke på att jag inte sett henne sen studenten för en och en halv månad sen och hon drar på husvagnssemester snart känns det som om jag inte kan göra annat än åka och krama på henne!

Nu ska jag kolla vidare på HP 1 med min bonussyrra och pyssla runt.

Bajsbajs! Glad sommar på er töntar! Och kom ihåg en sak; Hellre MYGG än BADJÄVLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback