Värmeljus och Ostmacka

Tänkte bara säga en sak till idag. Eller i och för sig är det lördag (teoretiskt sett), så första för idag.

Eftersom jag är ensam hemma i detta stora, ödsliga hus (jag lovar, det växer hur mycket som helst så fort man är ensam och det blir mörkt), och jag inte har nån lust att gå och lägga mig för jag sover apdåligt då, typ tror att det står en yxmördare inne på toaletten och väntar på att jag ska somna, så bestämde jag mig för att rosta mackor med ost och varm oboy. Tyvärr fanns det ingen mjölk så det sket sig helt enkelt. Jag dricker bara inte oboy med vatten, eww.
Jag tog i alla fall med mig smörgåsarna ut i vardagsrummet, och tog fram lite olika lyktor och tände en massa värmeljus och ljusen i öppna spisen och skaffat mig supermuws. Sen har jag spetsat det hela med lugn musik.
Smörigt värre! Nu väntar jag bara på att min giz ska komma hit. SNÄLLLLA gizen kom hit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback