Jobb

Nu har jag jobbat en vecka. Fuskade igår. Det är svårt att kliva upp ur sängen när det ligger en varm, muwsig snygging kvar. Nej usch!
Det är verkligen världens tråkigaste jävla jobb. Men det är bra pengar för ett så pass enkelt och för mig snabbt utfört arbete. Så det är bara att stå ut. Det finns ändå inget kvar att göra när jag har gjort den här sommaren...

Blev bjuden av glass av avdelningschefen eller om han är chefchef, ingen aning. bara 3 pers som jobbar där i alla fal haha. Men det var mums, medan vi satt och tryckte i oss varsin våffla/bägare i solen och diskuterade fickparkering och sånt annat skoj. :)

Imorse på nyhetsmorgon var tvillingarna Phelps (Weasley) där och pratade lite om filmen och sånt. Muwsigt.. premiär på onsdag, vem ska vara där? Mmm juste. WOhoo! Lite tröst i alla fall fram tills New Moon, idag 132 dagar kvar! :)

Näe och sen efter jobbet följde jag med moster 1 till moster 2 till hennes lägenhet hon håller på att flytta in i idag. Superfin, verkligen. Det gjorde ju inte mitt flyttsug mindre direkt!

Aja, nu ska jag försöka hitta på något att göra, man kan ju inte bara sitta här inne hela kvällen, så übermuwsigt väder, dock lite blåsigt. Egentligen skulle man kanske gått ut för ett tag sen, men en får se vad som händer.

Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback