Flushed away

Sitter och kollar på Flushed Away  och ska snart ta mig an den växande diskhögen... Jag diggar råttorna som åker på elvispar som nån slags vattenskotrar, ruuuligt!
"Dangerous is my middle name." "Hang on a minute, I thought it was Lesslie"  Hahaha!

Igår fick jag ett samtal från min (f.d. ^^ ) körinstruktör från skolan och hon frågade om jag skulle kunna köra russen nästa vecka för hon skulle bort. Himla kul och blir åh så hedrad när hon ringer mig :) men jag skulle behöva ragga skjuts eller få med min cykel och ha den på skolan eller nåt, för det stallet de står i, dit går det inga bussar... Så om jag har otur måste jag neka, men jag ska göra mitt bästa för att ordna med resa dit och därifrån.

Nej nu ska jag kolla vidare, måste åka och handla lite sen, känns ju taskigt att lämna kylen tom efter sig ;)

Puss och kram, cykelram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback