Böcker och boxers

Just nu sitter jag framför min snyggings dator iförd ett par lånade boxershorts. Till er som är kinkiga - de är rena.
Skitmysiga faktiskt, haha, får skaffa mig ett par egna som äkta slapphelgskläder :D

Till stunden hör även en lånad bok; Snabba cash, som jag antar att jag borde ha läst redan, men det finns så otroligt mycket som jag borde läsa. Och nu när man inte måste prioritera några skolböcker framför skönlitteratur av eget val så är det väl bara att sätta tänderna i dem. Ska även läsa Inkheart, En geishas memoarer och lite annat smått och gott som min pappa rekommenderat.

Väder är väl jävligt speciellt egentligen? När jag vaknade av att min heting var på väg upp och till "plugget" igen så var det uppehälle. Vet inte om solen sken men det var väl helt okej väder. Sömndrucken försvann jag ner i drömmarnas värld igen på nolltid, och vaknade nån timme senare av en undermedveten känsla av att nåt var på väg att hända. Jag hörde att ett lugnt regn smattrade mot rutan. Strax därefter började det forsa ner, och det lät som om nån stod med brandslang mot fönstrena, och sen började åskan gå. Det blev till att dra igen fönstrena och skydda allt innanför. Jag vet inte hur lång tid det tog innan allt var över men inte var det längre än 20min, en halvtimme. Knas. Nu skiner solen igen med lite moln i himmelskanten. Skönt dock med lite åska, luften blir så mycket klara och fräschare, diggar det stenhårt. Go Thunder! :P

Nu ska jag återgå till läsandet, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback