Total knock-out

Det är inte mycket som ska till för att få mej utslagen. Det räcker med att radioalarmet går igång kl 6 på morgonen och jag är en vandrande zombie. Jag har varit så otroligt trött hela jävla terminen, och jag känner att jag inte är alls långt ifrån att nå kulmen på detta helvete... Var i skolan en timme för att ha engelska i en halvtimme, där på tal om zombies, skogspsykot höll sitt tal om en "admireble person who's been fighting for something he/she really wanted to do, even though all the odds were against him/her." Underbart val du gjorde där. Din karaktär i ett spel. My. God. Och jag tycker att jag har brist på ett riktigt liv...
Fick i alla fall MVG på mitt tal om min kusin-vitamin^^ (tack till Kristoffer för faktan :) )

Åkte sen och körde Myran. Han var seg-deg, förstod inte riktigt varför. Inte förrän jag själv satte mig på tåget/bussen. Och när jag kom hem sen ska vi inte snacka om. Jag kunde ha varit vaken i en vecka! Den känslan var det verkligen!
Så jag la mig på soffan och sov från typ 2-6.. Kanske inte det bästa, men men. Jag repade mig lite, och jag vet att jag inte kommer ha några större svårigheter att somna i natt heller så...

Inget vidare intressant att tillägga om idag eller passerade dagar. Så hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback