Fröken Fren - eller, en parodi på Fröken Julie

Idag var ju totalt meningslös egentligen. En timmes sovmorgon, härligt, visst. Men när man sen sitter på tåget och åker mellan Handen och Jordbro, och någon (hörde aldrig vem det var) ringer till Olivia och säger att Bini är sjuk, och att matten är inställd. GREAT! Ingen matte=en timme till religion, där vi har självständigt arbete. Lunch. Svenska, självständigt arbete om Strindberg. Sen två timmar engelska, guess what, individually working with our speeches! Vem får jag kasta in i väggen för det här? Ingen? Nehe... Birgitta är väl den man skulle vilja göra det med. Varför kan hon inte ringa nån av oss, hon har ju de flestas nummer! Jaha, så vi åkte till skolan för att få några saker klargjorda, sen drog jag, Hanna, Elin och Jossan hem till Hanna för att jobba på våran parodi på Fröken Julie. Som vanligt är det typ jag som gör allting. Okej det kanske inte gör nåt, men va fan bidrag med nånting, nu när vi ändå har så jävla mycket annat att göra ändå. Jag blir tokig.. Aja, men det blir nog skitbra, vi fick ihop en del kul grejer, bara repa som gäller nu :P
Så, ja. Nu sitter jag här vid datorn och har en miljon grejer att göra. Resten gör jag med Olivia och Nikki på lördag.
Ska hämta chokladen först tror jag. Sen kan jag fortsätta.

Mors på er

I don't care if mondays black, tuesday wednesday heartattack (The Cure, Friday I'm in love)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag förstår din frustration fullt ut :S

2009-01-20 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback