Fredag!

Bra att man efter bara 2 dagar i skolan är så utmattad att man inte skulle klara sig utan nåt annat en helg nu!
Särskilt när det har varit relativt slappt ändå. Körde Drago idag på hästövningarna, vi har blivit sammansatta med häst-jord, för att Steven vill spara på timmarna antar jag.. Draggan Dragovjich! :P

Ikväll är det Twilight som gäller! :D
På religionen ska vi hitta på egna religioner, Jag+Nikkg+Twilight=den bästa någonsin! :P

Hade dessutom ett riktigt IQ-moment idag: jag brukar äta risgrynsgröt till frukost, med kanel och socker som traditionen bjuder. På 3-fikat äter jag en kanelbulle, och på vägen ut lättar magen på gaserna den orala vägen (ja jag är både äcklig och puckad), och det smakade då kanel. Snillet i mig vaknar och tänker "Hmm.. det smakade ju nästan som kanel. Som i gröten." BEEEEEP!!

Anyway, Sergel och SF, Here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback