Förslag på rubrik?

Jaha, jag trodde att jag hade hela helgen planerad och i lås. Men nej då, knäppt på näsan blev jag! Och jag vet inte än om jag känner mig förvånad eller inte.

Hade heldag projektarbete på fredagen, och då hade jag tänkt ställa mig i garaget hos pappa med rockarden och köra på med nya däck och fixa korgen och hela kitet! Men nej, fredag morgon börjar Tini med valpningsarbetet (nu lördag kväll har jag inte fått info om ifall den där lilla skroten har fått nån bebis eller inte), så det blir knappt att vi tar oss till stallet över huvudtaget. Men sen em tar vi oss till stavsnäs och handlar, och kör sen förbi hemma och monterar loss däcken så Renée kan få ta med dem och skaffa nya däck med rätt bultmått. Skitbra. Pappa sa att han skulle hjälpa mig idag. Men näe.. han ska allt upp till Djurö och byta tillbaka sin bil med Leffe, och göra ditten och datten... Så det blir visst nästa helg som jag får något gjort med den! :O Selen kom i alla fall och jag hämtade ut den i torsdags kväll och provade den på Yrpa igår, jättefin, satt som en smäck, lite långt ryggstycke och brösta, men det är bara att göra nya hål :)

Annars har det väl inte hänt nånting. Näe juste förresten, det var ju det jag nyss sa...

Ja jag är negativ idag. Fick ingen mat på morgonen för fan! :O då kan man bli lite grinig.. haha. Myran imorrn!

Puss påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback