2-in-1

Glömde att blogga igår, för jag var så upptagen med en massa andra saker :O Men det var inget särskilt som hände egentligen, var i skolan, satt barnvakt ett tag, pluggade kemi, och hämtade ut julklapparna till min Hanna och min Elin <3
Stod på Skanstull, och ett tåg mot Högdalen står inne, när en tjej kommer fram och frågar ifall det tåget går förbi Slussen. Mitt i andra tankar, blandar jag ihop det (som man lätt gör med de där jävla stationerna) och säger, ja det gör det, och inser när dörrarna stängs att nej det gör det ju inte, det går söderut, bort från stan. Dåligt samvete resten av kvällen, härligt! Halsbanden blev i alla fall fina, och de blev glada för dem :) (sa de i alla fall, och jag tror dem)

1/3 av varandra <3



Idag har plugget som vanligt pågått, inget nytt. Tror matten blev lite lättare idag och igår, så det blir nog bra med testet. Eller så blir det åt helvete, det får vi se. Strindberg-tema i 6 timmar på svenskan. Grattis.
119 dagar kvar till studenten! :D
Kenny Starfighter SvtB kl. 18:45!! Om någon i denna värld äger så är det väl ändå han?
Volli-Bolli! Ischko-Pischko! Vssarru?? Klockren!



Har bestämt att jag ska se hur jag ser ut i små, korta inbakade flätor på sidan av huvudet, kanske med röda extentions också, det får vi se, Elin ska hjälpa mig imorrn med flätor, och se hur det ser ut i alla fall :P (observera att denna vackra varelse inte är jag, det är Amy Lee, inspirationen är tagen från den här bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback