Morotsskalle!!

Jaha, då var processen igång! Har kört första omgången blekning idag, hemma hos Nikki :) Har nu alltså blonda 3 första centrimetrarna från hårbotten, som sen övergår i olika ljusa och mörka nyanser av orange, till att vara mörkt orange, nästan rödbrunt. Morotsskalle som Nikki kallade mig är verkligen en bra beskrivning! Det känns verkligen SKITläskigt, och det är emot mina principer att vara blond, men så ska jag inte vara det längre än till torsdag/fredag nån gång. Då blir det blodrött som gäller! :D
Har inte visat min mamma än, smög upp på övervåningen och visade Liny istället. Hon tar det som en MAN! Hon har faktiskt klippt sig idag också, som twilight-Alice, dock var stylingen ur sen länge xD Så jag antar att det bara är till att gå ner och ta tjuren vid hornen. Jag har två teorier om hur det kommer gå till:
1. Henke har haft en dålig och gnällig dag= mamma kommer gnälla på mig för att jag "hela tiden" håller på och fixar med mitt hår, vilket jag ju faktiskt inte gör.
2. Henke har haft en bra dag= mamma kommer sucka och mumla något om att försöra det redan fina håret.

Okej, jag hade fel. Hon kom precis upp för trappen, kliver in och ropar MEN GUD. Var det så du ville ha det?

Hahahahaha. Herregud... Jaja, det blir nog bra det här.

Är tråkig, så jag kopierar bara och skriver samma inlägg på klassbloggen :P Här kommer en bild över mitt snygga hår. Fjortisfärg kräver fjortisbild, så observera att minen endast är montage!!! xD


Kommentarer
Postat av: Pulkki

söt ändå

<3

2009-02-24 @ 03:29:35
URL: http://pulkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback