Jobba, Jobba JOOOBBA! :D

Idag har vi haft friluftsdag, men eftersom vi är treor och är bäst, så har vi redan avslutat idrott och hälsa A, och slipper därför deltaga i skiten. Valde att istället åka ut till pappa igårkväll för att mecka med rockarden. Hela dagen var vi där nere, men sen behövde pappa sluta, för han skulle med bussen. Men det var precis i lagom tid, vi hann klart med att snickrande plus att sätta på de nya däcken, skitballa är dem. Så kunde jag sitta och måla i lugnan ro helt själv. Eller lugnt och lugnt, öste på med Bandit på högsta volym! :D Den är en otroooolig skillnad, det är bara att bläddra och kolla efter den gamla bilden jag la upp.Den är sjukt mycket högre och snyggare!
Bara en omgång färg till, sen ska Peter få lägga vantarna på den. Eller i alla fall sin svets så jag kan få lite fler öglor, och en svängel. Sen är det dags för en jungfrufärd!
Kan knappt vänta^^



Den här stod inne i R3. Varsågod och slå dig ner! (innan jag gör det...)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tjustig den blev!

2009-02-04 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback