Kolmården, huvudstaden och bläck

I tisdags var jag på Kolmården med Renée, Ronica och hennes kusin mardrömsmatilda och hennes gudmor tråkylva. Jag är bra på att komma på smek(ök)namn på folk.

Där såg vi massor av fina djur; delfiner, noshörningar, lejon och så vidare, sånt som man förväntas se på Nordens största djurpark. I sista minuten bestämde vi oss för att åka bilsafarit, det var härligt :)

Idag har jag och lillasyster varit inne i stan och suttit vid en kajkant, tagit en massa foton både hemma och i stan, och så har jag beställt tid för min nästa tatuering, för att se bild på den så är det bara att scrolla ner eller leta i arkivlistan.

Nu sitter vi och kollar på Bilar med Henke. Ovanligt... Ikväll ska vi till Flaten och kvällsbada och picknicka. Muwsigt.

Saknar min lilla giiz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback