Jag är sjuk.. och ja.. så är det med det

Verkligen. Igen? Hur fan går det till, det var ju inte ens länge sen och jag fattar inte hur jag har blivit smittad eller av vem!
Den enda jag har träffat som är sjuk var Roy men inte fan var jag uppe i ansiktet på honom heller, och även om jag hade vart det så känns det lite otroligt att vi träffades första gången på Kenny Starfighter i fredags, och andra gången dagen efter hemma hos dom, men då låg han ju bara i sängen och var sjuk. Söndag kväll gick det med en fingerknäppning, kl 23,00 hade jag feber och frossa. Fy FAN säger jag bara. Det var ju typ bara en och en halv timme efter mitt förra inlägg!

Så jag har bara legat i sängen och mått skit i ett par dagar, bara druckit massa saft och inte ätit någonting. Tro mig, det märktes av igår när febern började gå ner. Så otroligt spänd och ont i magen för att den var helt tom :( Men nu har jag fyllt på den igen :) Så nu är det halsen som gör ont istället. Hurra! [...]

Kommer troligen varken kunna eller orka gå ut imorgon som jag mår. Jag kan inte ens prata.. :/

Jag gör mitt bästa för att krya på mig

bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback