5 veckor!

Om exakt fem veckor tar vi studenten! :D Knasigt nog så drömde jag till och med om det, jag drömde att vi åkte flak! Skitroligt, så måste verkligen betala in det nästa vecka! Men jag hade tydligen sagt i sömnen "Mm det ser gott ut" eller något liknande. Hur fan går det ihop? :P

Jag har haft en muwsig dag :D Sovit hos Micki, tagit det lugnt på morgonen, och sen fick jag skjuts till stallet och körde Myran.
När jag kom tillbaka till stallet märkte jag att fårskinnet hade åkt av vagnen, den som jag sitter på liksom, så jag fick vackert gå tillbaka den vägen jag kom och leta upp det. Fast jag behövde som tur var inte gå så långt eftersom jag klev av i backen i början av första slingan, för det blev så tungt underlag att jag fick dåligt samvete för att den lilla hästen var tvungen att dra upp mig för den... Tur att jag slapp gå runt hela jävla andra slingan en timme för mig själv efter en rumpvärmare. Men vad ska man göra liksom? Låtsas som ingenting? Näe knappast. PINSAMT att ringa Madde och säga att ojdå, den är Borta!

Men det löste sig ju i alla fall, tack och lov. Nu ska jag duscha och sen dra tillbaka till Farsta.

Puss på er!

Här är blåsippor och vide som jag hittade i backen när jag var ute och letade rumpvärmare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback