3 veckor...

Nu är det verkligen intensiv nedräkning inför studenten! Bara 3 veckor kvar! Det är typ ingenting, och det kommer väl gå jävligt fort!
Jag är tillbaka i skolan nu och det går väl helt ok. Nog för att jag hostar och har ont i luftrören pga det, plus att det är långa och trista dagar så känns det ändå bra. Särskilt när man kommer hem, då känns det bäst :P
Just nu sitter jag bara och uppdaterar mig i cybervärlden, pratar skit med morsan om hennes sjukt konstiga svärmor och väntar på att middagen ska bli klar. Efter maten får det bli matte och en dusch, men i vilken ordning har jag inte bestämt än...

Folk har pratat om hur de har kirrat sina MVG i Basmaskinkörning genom att backa in släp i en fålla, med traktor. Andra gör det genom att filma när de backar runt ett hörn med bil och släp. Jag har funderat på det där lite, jag är inte så extrembäst på att köra, men det kan man ju alltid bli. Renée har både ett släp (skitfult och ruckligt i alla fall så det borde inte vara nån fara ifall jag råkar ramma det i ett träd, inte hennes egentligen heller för den delen) och en bra bil, automat. Så funderingen är ifall jag ska be att få låna det av henne och fixa ett MVG till? Det är ju bara att öva och öva, och missar man när man filmar så är det ju bara att radera eller filma över tills man klarar det :P
Om hon vågar lita på mig. Annars får jag förlita mig på nån som är bra tekniskt och kan klippa så det ser ut som om jag kör ;)

Näe nu är det dags för potatismos och köttbullar! Puss på rumpan på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback